Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

"Δος μοι τούτον τον ξένον" - Έλλη Λαμπέτη


Περισσότερο «Ξένος» από όλους μας, από όλους τους ανθρώπους όλων των εποχών και όλων των αιώνων υπήρξε ο Χριστός μας. Το κακό είναι ότι ακόμη και σήμερα για πολλούς παραμένει ξένος και άγνωστος!
 Δος μου τούτο τον ξένο
που από βρέφος ακόμα                                             
ήταν απ τον κόσμο αποξενωμένος
γιατί ήταν ξένος..

Δος μου τούτο τον ξένο
που και οι δικοί του
με μίσος τον θανάτωσαν
σα να ταν ξένος..

Δος μου τούτο τον ξένο
που παραξενεύομαι να  βλέπω
τον άξενο θάνατό του..

Δος μου τούτο τον ξένο
που ήξερε να φιλοξενεί
τους φτωχούς και τους ξένους..

Δος μου τούτο τον ξένο
που τα κράτη από φθόνο
τον αποξένωσαν απ΄ τον κόσμο..

Δος  μου τούτο τον ξένο
για να τον κρύψω μέσα στον τάφο
γιατί σαν ξένος που είναι
δεν έχει που ν΄απαγγειάσει..

(ελεύθερη απόδοση των συγκλονιστικών στίχων - λόγων του Ιωσήφ προς τον Πόντιο Πιλάτο, όταν πήγε να τον παρακαλέσει να του δώσει το σώμα του νεκρού Ιησού. 2018 χρόνια πέρασαν.. και η μοίρα του Ξένου δεν άλλαξε ποτέ..)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου